Thi-Tec Pointstævne Lørdag den 7. 11 udsat 3.1

Sjørring Bordtennisklub og Thi-Tec indbyder til
POINTSTÆVNE
Lørdag den 7. november 2020 kl. 09.30 – ca. kl. 16.00
i Sjørring Idræts- & Kulturcenter, Hjørnet 2, Sjørring, 7700 Thisted.

Stævnet er for alle både begyndere/øvede – Spillerne vil blive inddelt i puljer, hvor der kun vil blive lagt vægt på den spillemæssige styrke og ikke set på om spilleren er pusling/veteran - dreng eller pige.

Der spilles i 6 puljer med 7 spillere. Det vil sige op til 42 spiller pr. blok.

Kl. 09.30 ÅBEN 1 - Puslinge, Yngre drenge/piger og drenge/piger
Kl. 12.30 – 13.00: Oprydning og afspritning af borde
Kl. 13.00 ÅBEN 2 – Junior, senior og veteran

Deltagergebyret udgør 0 kr. Tilmelding foretages via bordtennisportalen senest søndag den 1. november 2020. Alle deltagere om formiddagen skal tilmeldes i ÅBEN 1 uanset ratingtal og deltagerne om eftermiddagen skal tilmeldes i ÅBEN 2 uanset ratingtal. Spørgsmål vedr. stævnet kan rettes til Kaj Thomsen mobilnr. 26221042 eller mail ktr@kaj-thomsen.dk

COVID 19: Da der kun må være 50 personer i hallen ad gangen, må der kun være 8 ledere i hallen pr. blok. Forældre vil blive henvist til at opholde sig i cafeteriet uden adgang til hallen. Ledere i hallen skal bære mundbind. Cafeteriet er ikke åbent for indkøb. Der er ingen adgang for Åben 2 spillere før kl. 13.00.
Vi henstiller til at klubberne tilmelder spillerne på bordtennisportalen, samtidig med at der bliver tilsendt en mail med angivelse af navne på spillere og ledere til Kaj Thomsen.

Hent indbydelse her