Niels Ramberg besøger os d. 8. og 9. maj. Der vil være mulighed for at spille med ham og gøre en handel.
Niels Ramberg var i en lang årrække en af de absolut bedste danske bordtennisspillere, og han blev første gang dansk mester i 1965 – i herredouble. I sin elitekarriere vandt han ikke mindre end 29 danske mesterskaber, herunder herresingle fem gange. Han spillede over 200 landskampe, og han var på et tidspunkt placeret som nummer 16 på verdensranglisten.